Reklamace

Pokud zboží nefunguje nebo je poškozené, s reklamací neotálejte. Postupné kroky jsou níže:

1. Napsat nám na e-mail: info@chijako.cz a popsat nám detailně jaké tam jsou konkrétní závady nebo důvod reklamace( co nefunguje, co funguje, kde je poškozeno).

Upozorňujeme, že pokud potřebujete vrátit produkt, kontaktujte nás prosím předem e-mailem, než nám jej zašlete zpět. Jinak nevíme, že chcete balíček vrátit, a neobdržíme oznámení s informacemi o balíčku. To bude mít za následek, že vrácený balíček neobdržíme. Děkujeme za pochopení !!!

2. Stáhnout si a vyplnit si Reklamační formulář, ten musí být součástí reklamačního balíčku. Uveďte platné a funkční kontaktní údaje: e-mail, telefon a poštovní adresu, kde přebíráte poštu, a kam vám můžeme zaslat vyřízenou reklamaci.

!!!  Produkty lze VRÁTIT pouze od doby převzetí zboží do 14 dnů. Musíte však zaručit, že výrobek nemá žádné poškození nebo chybějící části, jinak nebude vrácena žádná náhrada a bude možné jej pouze OPRAVIT nebo VYMĚNIT !!!

3. Zabalit a poslat nám zboží zpět v původním stavu včetně všech součástek v rámci jednoho daného produktu na adresu uvedenou níže.

Adresa pro zasílání reklamací poštou je výhradně pražská adresa:

Chijako

Evolcano pro s.r.o.

Dobronická 1257, Praha 4, PSČ 148 00

mobil: +420 722 236 671

Email: info@chijako.cz

Na žádnou jinou adresa nepřebíráme poštu. Pro vyřízení reklamace je nutné uvést písemně důvod reklamace a podrobně popsat problém (například co funguje, co nefunguje, co chybí v balení, co bylo poškozeno při doručení). Bez jasného a oprávněného důvodu reklamace nemůžeme ze zákona reklamaci vyřídit.

4. Přiložte fakturu nebo její vytištěnou kopii s čitelným číslem dokladu nebo vytištěnou kopii vaší původní objednávky s číslem objednávky. Pokud fakturu nemáte, čitelně uveďte ručně číslo vaší původní objednávky při popisu důvodu reklamace.

 Prosíme, zboží nám nezasílejte na dobírku, nebude převzato! 
 Zboží nezasílejte na fakturační adresu, nebude převzato!

V případě, že zákazník uplatnil v objednávce DOPRAVU ZDARMA a při vrácení části objednávky zbylá část objednávky nedosáhne na částku pro DOPRAVU ZDARMA , tak bude při vrácení peněz na účet odečtena částka za dopravné, které si zákazník v objednávce zvolil, jako by se stalo v případě, že zákazník neobjedná nad částku pro získání DOPRAVY ZDARMA!

 Na vyřízení reklamace máme ze zákona 30 dní. Nicméně se budeme snažit vaši reklamaci vyřídit co nejrychleji. Jakmile   bude reklamace (výměna, oprava) vyřízena, dostanete od nás informační e-mail.